PonyProg & PIC

Pavel Hlavnička pavel.hlavnicka
Středa Březen 17 11:48:42 CET 2004

Velmi proste. Mas zapnutou pojistku Code Protect nebo jak ji v tomhle softu
nazivaji. Az ji vypnes, a znovu naprogramujes procesor, bude to cist
spravne. Nastaveni pojistek byva soucasti Hex souboru, takze si na to musis
davat pozor. Jeste jedna malickost. Nevim jak to ma tenhle soft udelane, je
mozne ze pred prepsanim naprogramovaneho procesoru s nastavenou pojistkou
Code Protect, ho budes muset nejdrive smazat..

    Spozdravem

     Pavel Hlavnicka
     pavel.hlavnicka@worldonline.cz

----- Original Message -----
From: "Libor Kavan" <lkavan@krkonose.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, December 15, 2000 11:23 PM
Subject: PonyProg & PIC

> Zdravim vsechny,
> mam problemy s programovanim PIC16C84 v PonyProgu. Pri cteni to vzdycky na
lichych adresach precte same nuly a z data eeprom to precte 7F. Pri
programovani to taky asi zapise blbosti, protoze takhle nahrany program
nechodi. Mam asi dva PICy s funkcnim programem a ten potrebuju nahrat do
dalsich. PIC asi spatny nebude, zkousel jsem vice kusu a neuspesne. Nevite
kde muze byt chyba ?