Napajeni a pripojeni CD mechaniky

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:48:41 CET 2004

Zdravim,

Ta moje je Lite On 36x, z pocitace jsme ji vyhodil, protoze uz necetla
krom audia
skoro nic. Jinak  jsme na ni prisrouboval 7805 a 12V beru z laboreatorniho
zdroje.
(mechanika pracuje uz od cca 7,5V)
Tech 350 mA ma tak naprazdno, tzn. jen kdyz je pripojena k napajeni. Kdyz
do ni
supnu CDcko, tak roztoci motor a bere trochu vic, pri prehravani ma odber
cca 700mA
Chodi to celkem v pohode i drobne proudove spicky ktere jsem mel omezeny
na 1A mu moc
nevadili. Nicmene se vyskytl mensi problem, kdyz prehravam cca 30min Audio
tak to hraje
jako vztekly, ale kdyz tam pustim CDcko s vic nez 70minutami, tak se
stane, ze
sem tam se zadrhne ma jako by snahu hrat dal, ale prehravani stoji na
miste
a ze zdroje to bere nepatrne pres 1A. Myslel jsem, ze to treba  jen
neuneslo
nejaky pokles napeti pri spicce, ale zdroj je schopen dat az 3A. Myslite,
ze by
tomu CDcku delalo problemy se vyrovnat s hustcimi stopamy (ten disk s
kterym
to blbne je ABBA Gold a ma pres 74 minut zaznamu).
Ale asi tam nejde nic vystelovat. Laser teda urcite ne, neb jak jsem tu
kdysi cetl,
tak se na nekterych mechanikach da laser nastavit trimry, ale tady zadne
nejsou.

>mechnika je postarsi (rychlost nevim, dostala se mi do rukou bez predniho
>plastu - ale za to byla za 50Kc...), ale za to cte sqele a je vcelku hodne
>odolna vuci narazum (otresum). Skoda, ze nejede v PC (podle vseho neni na
>IDE ale nejaky tes stary radic), mohla by byt dobra, jelikoz preckte krome
takovou mam taky jednu, 2xrychlostni, mam ji ve starem pocitaci a krom
audia se uz vubec na nic nehodi. Je pripojena pres zvukovou kartu, nevim,
sice jake presne rozhrani ma, ale tusim, ze na te zvukovce je snad i neco
jako radic SCSI, ale nejsem si jist, musel bych se podivat doma do manualu.

>RW vsecko (i HOOODNE poskrabany ceda). Nevite nekdo aspon jak se na tech
>starych radicich ovladalo pousteni (zastaveni, prechod ne dalsi skladbu,
>pauza..) hudebniho CD? Ma sice audiopanel, ale rad bych to ridil
ATMELem....
>(...displej, DO, ...)
To bych bral taky, ale vzhledem k tomu, ze davam prednost muzice v MP3
souborech
(muzu pracovat hodiny a hodiny a porad neco hraje :-) tak nema smysl
pro me neco takoveho stavet. Tohle jsem chtel zkusit jen proto, ze mi ta
mechanika
vybyla am celni ovladani.

Jo jinak diky vsem, co poradili, jak tu nechaniku napajet.

ByE milan