Dual monitor vo W98

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 11:48:40 CET 2004

Mne to chodi bez problemu s S3VirgeDx + Ati grafic pro turbo. Mozna to chce zakazat shadow ram a cache video bios v setapu pripadne excludovat oblast pameti, kterou karta pouziva, v system.ini je na to befel.
Petr Pivonka

>>> homola@mshdo.sk 18. prosinec 2000 18:16:11 >>>
Zdravim.

Nedavno tu niektori ludia pisali, ze im pod W98 spolahlivo bezi
Dual Monitor a  dve graf. karty.

Ja sa momentalne snazim o jeho rozbehnutie ale nejako sa mi to nedari.
Preto sa obraciam na tych, ktorym to beha, s prosbou o pomoc.

Mam zostavu:

Abit BX6-II, Voodoo 2000 AGP, Philips 21".

Chcel som k tomu pridat este Trident 3D Image 9750 a Philips 17".

Cele to skoncilo tak, ze na druhom monitore mi vypisuje:
 - If you can read this message, Windows has successfully initialized
this display adapter.
 - To use this adapter as part of your Windows desktop, open thw Display
options in the Control Panel
   and adjust the settings on the Settings tab.

Skusal som tam teda nieco nastavit, ale jedina vec, ktora tam o niecom
je, je v Advanced polozka Display Device,
s obrazkom monitora, logom Trident a napisom Target Device. Klikatelne
absolutne nic.

Dalej som skontroloval pre istotu este Control Panel -> System -> Device
Manager -> Display Adapters, parametre
pre Trident. Tam je pre zmenu hlaska:
- Multiple Display Support cannot start this device. The area of memory
normally used by video is in use by another
  program or device.
- To enable Multiple Display Support, remove EMM386 or other memory
managers from Config.sys and restart your computer.

Takze som vymazal vsetky memory managere a nic. Stale o tom istom.
Vymazal som aj cely config.sys a stale je to rovnake.
Robim nieco zle, alebo som na nieco zabudol?

Vdaka za akukolvek radu.

Rasto.