POMOOOC ! IBM Thinkpad 720C - HDD

Homolka Václav homolkav
Středa Březen 17 11:48:39 CET 2004

Poslete mi prosim presne cislo modelu.

Muze to byt:

IBM Thinkpad 720(C) / 9552 xxx (je to napsano ze spodu na vyrobnim stitku)

xxx = 307; 308; 30J; 3F8; 3FJ; 4Y4; 4Y5; 4Y6; R0J

Modely

IBM Thinkpad 720  - 307...HDD 120 MB
IBM Thinkpad 720  - 308...HDD 160 MB
IBM Thinkpad 720C - 30J...HDD 160 MB
IBM Thinkpad 720C - 3F8...HDD 160 MB
IBM Thinkpad 720C - 3FJ...HDD 160 MB
IBM Thinkpad 720  - 4Y4...HDD 120 MB
IBM Thinkpad 720  - 4Y5...HDD 160 MB
IBM Thinkpad 720C - 4Y6...HDD 160 MB
IBM Thinkpad 720C - R0J...HDD 160 MB

Jak vidite 720C je 5 s HDD 160 MB. Pokud mi poslete cislo modelu, poslu Vam
i typ HDD. Kazdopadne vsechny maji HDD IBM !!! Pouze posledni model ma
nesandardni HDD, jinak vsechny maji klasicky HDD, ktery jde prohodit za
jakykoliv jiny (pokud se tam vejde).
Pokud to nezvladne BIOS, tak to vubec nevadi, je na to spousta SW a nebo
muzete pouzit HDD s vlastnim BIOSem napriklad prave od IBM.

Kamaradovi jsem takhle nainstaloval do nejakeho starsneho notebooku (myslim
ze je to Panasonic 286) HDD s kapacitou 810 MB. BIOS to zajiste neumel.

S pozdravem Venca