OTs

Mick mjfox
Středa Březen 17 11:48:36 CET 2004

Nevim jakej smysl ma posilat sem novorocni prani, kdyz navic prilozenej JPEG
dojde ve stejne chaoticky podobe, v jaky dosla moje zazipovana priloha;
dalsi vec, nevim, proc se nekdo snazi upozornovat na pravopisny chyby, je to
uplne zbytecny, k naprave by bylo potreba vratit se do skoly nebo
prostudovat nejaky aktualni pravidla ceskeho pravopisu. Setrete cas a penize
jenom vecnejma prispevkama i tohle je ode mne posledni OT. Diky za vsechny.
Pavel Kadečka.

P.S.: Kdyz sem budu chtit poslat prilohu, jak to mam udelat, aby byla jako
priloha i v konferenci?