Dotaz TV

Roman Horvath holatron
Středa Březen 17 11:48:36 CET 2004

Ked sa mi nepodari zohnat schemu na 55B506, pripadne kusok servisneho navodu, tak servismana si zovolam radsej domov aby som mu videl na prsty. Inac stiahol som si pdf pre TDA8350, ale tam samozrejme nie je schema zapojenia celeho vertikalu. Z reklamacneho listu som vycital, ze R436 bol 47ohmov. Vymenil som ho za novy. Po zapnuti zasvietil a potom uz vyzeral ako ten predtym. V obraze ziadna zmena. Mozno by mi pomohla aj schema z ineho televizora, ale s koncovym stupnom TDA8350.
S pozdravom
Roman