Dotaz TV - OT

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 11:48:36 CET 2004

> Jestli jste to myslel tak, ze urcite veci je lepsi ponechat odbornikum -
> autorizovanym servicemanum s doporucenim vyrobce, tak musim podotknout jak
> kdy. A moje osobni zkusenosti jsou velmi negativni.

Jo, totez plati s auty. Mel jsem Alfu a mam Forda, a vzdycky se vyplati
zajet do Rakouska nebo do Nemecka. Konkretne : plastovy dil - zde v CR cena
od Fiat Auto Praha 3500,- Kc stal v Rakousku 210 ATS.. tedy asi 550,- Kc....
navic ho meli skladem. Jeste je vyhoda, ze v tech zahranicnich servisech Vam
auto neznici, jako tady, kdy to pak vzdycky celou sobotu davam dohromady, a
cena je nizsi....  a ty veci, ktere "autorizovany" servis v CR provadi (na
novem aute ), jsou opravdu velmi kuriozni, nekdy ty faktury musim naskenovat
:-))

Papouch