Pozor na GM

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:48:35 CET 2004

Musim konstatovat, ze i z meho pohledu se sluzby GM zhorsily, nemohu se
zbavit dojmu, ze maji mnohem mene veci skladem. Kdyz poslu jednostrankovy
seznam, rekneme 35 polozek, tak z toho 10 neni.

Casto take nakoupi podradne zbozi. BNC konektory, kterym se pri ohnuti
zlomi pajeci ocko, krabicky U-SONDA3 maji vytrhane okraje a chybi jim jeden
montazni sloupek, patice DIL28U co nejdou zapajet. Posledni hit - krabicka
U-ECS301, jez ma zrejme vlivem technologicke nekazne vyrobce zkorodovane
bocnice (bocnice jsou slabe fosfatovany, jako dukaz jsme na nich ponechali
jeste trochu fosfatovaci lazne :-).

Ale co, jakozto jeden z nejvetsich dodavatelu si to muzeme dovolit.
Zakaznik nam stejne neutece, nema kam. Vypada to, ze pan Gronsky byl na
skoleni u microsoftu...

J. Hanzal

>musim s tebou maximalne souhlasit. GM je desna firma. Zlaty EZK - tam naku
>puju skoro vsechno a jeste se mi nestalo, ze by treba takove zakladni veci
>jako jsou bezne diody nebo treba stabilizator nemeli....
>Jo a zkousels nekdy v GM koupit drat??? Obycejnou dvoulinku. Ten prodavac na
>me hledel jak na idiota.....

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East