Re: Komunikační prtokol

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 11:48:35 CET 2004

SM> This is a multi-part message in MIME format.

SM> ------=_NextPart_000_006E_01C06F5D.8F5C33C0

SM> Kdo mi porad=ED kde najdu komunika=E8n=ED protokol mobiln=EDho telefonu =
SM> ERICSSON nebo i jin=E9ho telefonu.
SM>   Chci aby m=F9j ATMEL komunikoval s t=EDmto telefonem p=F8es port =
SM> um=EDst=ECn=FD zespod mobilu
SM> NE komunikace s PC.
SM>  Sna=BE=EDm se vyrobit paeger do auta na b=E1zi gsm.

SM> DEKUJI       sobotkamartin@centrum.cz

SM>  =20

Ten Outlook se neda nastavit tak, aby produkoval srozumitelny text?

Abych nebyl OT. Pokud byste chtel pouzit Nokii, zkuste se pro
inspiraci podivat na http://www.gnokii.org/. Kdyz bude zajem, mohu
popr. poskytnout z vetsi casti dodelanou komponentu pro Delphi (pro
studium komunikacniho protokolu). Je to vlastne projekt "gnokii"
preklopeny z C do Pascalu. Delal jsem to hlavne proto, abych se tomu
"dostal pod kuzi" a mohl to posleze prepsat pro '51.
Dnes uz bych to psat nechtel :-). Pokud telefon nema v sobe 'modem',
tak je to docela pracna zalezitost.

--
s pozdravem,
 Karel Strobach