poradi mi nekdo,jak sestrojit tv tuner k monitoru ?

Peter Bosnak peter
Středa Březen 17 11:48:35 CET 2004

 Dobry den.

 Malo by sa to dat urobit z casti televizora.Ovsem nie novsieho,kde je
vsetko na jednej doske,ale starsieho,kde je vsetko zvlast.Treba pouzit
ladiaci VF diel (kanalovy volic),obvody predvolby,medzifrekvenciu s
demodulatorom a v pripade potreby i zvukovu cast.Pravdepodobne bude treba
na vystup demodulatoru zapojit nejaky videozosilnovac (monitory maju
vstupnu impedanciu 75 ohm) a vymysliet nejaky zdroj.
 Niekedy som to planoval urobit ale okrem predstavy ako to ma vyzerat som
dalej nepostupil.Treba na to i trochu skusenosti s TV technikou.
 Hotovy tuner som videl raz ale bol to Sony a stal majland.Je mozne,ze sa
da zohnat nieco pristupnejsie ale neviem o tom.

                                             Ahoj.                 Peter