poradi mi nekdo,jak sestrojit tv tuner k monitoru ?

Procházka Ivo Ivo.Prochazka
Středa Březen 17 11:48:34 CET 2004

Bacha na predelavani VF dilu ze strarych televizoru, nektere potrebuji pro
funkci AVC signal z vysokonapetoveho dilu - pak uprava nemusi byt tak
jednoducha a bude treba navrhnout specielni obvod pro rizeni AVC

Ivos