Pripojeni tiskarny

Josef Jiříček jjiric
Středa Březen 17 11:48:34 CET 2004

Zdravim
Mam nasledujici problem.Pokousim se pripojit tiskarnu k ATMELovi,ale nedari
se.Uz jsem to nekolikrat delal,vzdy mi to fungovalo,ale ted jsem pripojil HP
DeskJet 400(z PC normalne tiskne) a nic.Postupuji klasicky:Na D0-D7 dam
data,udelam
puls na /STR(zkousel jsem i ruzne delky) a cekam na preruseni od
/ACK,zkousel jsem i BUSY(na jine tiskarne vsechny varianty chodi).Preruseni
je na /INT0,na hranu,nejvyssi priorita.Jenze toho preruseni se nikdy
nedockam.Zkusil jsem i necekat na preruseni,ale mezi jednotlive znaky dat
wait asi 1mS,porad nic.Signaly od tiskarny jsou OK(/ERROR=H,SELECT=H),jenom
PAPER EMPTY je v H,coz mi neni dost jasne,kdyz tam ten papir ma.
Diky vsem za radu

Josef Jiricek