Modulace laserove diody

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:48:34 CET 2004

Myslim ze som to bol ja.

Bolo to uz davnejsie, takze si to presne nepamatam. Ale tiez sme mali
problem so zaoblovanim hran. A potom ked sme s kolegom pozerali datasheet
tak sme si vsimli, ze ta PIN dioda (prijimac) ma nejaku kapacitu a bola
pripojena o zem cez nejaky odpor. Tym nam vznikala nejak casova konstanta
ktora spomalovala priebeh. Ked sme ten odpor zacali zmensovat, tak rychlost
isla hore a hrany boli ostrejsie. Najlepsie je dat co najmensi odpor. Potom
je ale velmi mala citlivost, takze treba volit nejaky kompromis.

Skuste sa zamerat tymto smerom. Podla mna chyba nebude v laserovej diode.
Zatial sme neprisli na sposob ako zarucene zistit, aky priebeh ma vystupny
opticky vykon z laserovky (to by velmi pomohlo pri detekcii problemov s
rychlostou).

PK.