pozor na GM

Peter Bosnak peter
Středa Březen 17 11:48:34 CET 2004

 Ahoj.

 Je to presne tak,ako si napisal.Ja dokonca ani ten Fapel nepoznam.Mne este
ako-tak staci kombinacia Durcek + KB shop,i ked KB shop javi vsetky znamky
blizkeho krachu (skracovanie pracovnej doby).
 RLX nema maloobchod - myslene predaj cez pult.Objednal som si u nich par
PIC - ov a dost rychle mi ich dodali (cca 10 dni).Pytal som sa tej panej ci
su schopni mi nieco predat i bez predbeznej objednavky,povedala,ze ano ale
iba nahodne,urcity obmedzeny sortiment.Mam dojem,ze iba veci,co si
nevyzdvihli ini zakaznici.Ale su dost rychli a myslim,ze ktosi z nich i
cita HW konferenciu a reaguje na nu.Mne sa tiez ozvali na moj dotaz v HW-
konferencii.
 Divim sa,ze ten kosicky SOS je taky pasivny.Ziadna poriadna reklama, v
Internete sa mi nepodarilo najst ich katalog,vytvaraju si akysi klub
zakaznikov - presne opak toho,co by mali robit.Skor by mi vyhovovalo cosi
ako cesky Hadex.S tymi mam dobre skusenosti i ked to trva niekedy dost
dlho.

                                                                Peter