Re(2):Drat

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 11:48:33 CET 2004

VA> S kapalinou zkusenosti nemam. Driv na to byly takove granule, vyrabela to
VA> jeste Sluzba vyzkumu. Moc se mi to libilo. Pry to melo fungovat jen pri
VA> vysoke teplote. Dal jsem kousek na tistak, ocistil smalt z konce dratu a
VA> zaletoval. Po case okolo toho pajeneho mista chybel v laminatu epoxid. Asi
VA> to prece jen chtelo oplachnout. Je ta vodicka taky tak zrava?

No, abych pravdu rekl, moc zkusenosti s ni nemam. Mam ji sice v praci,
ale pouzil jsem ji jen nekolikrat. Ale nic nesezrala, pokud vim :-).
Zato jsem jednou pouzil dle oznaceni "Neutralni pajeci kapalinu",
kterou jsem nevedomky potrisnil kleste lezici na stole. Druhy den jsem
kleste nalezl docela solidne zrezivele (nebo zkorodovane, jak rikal
por. Tronik). Od te doby, pri pouziti podobnych pripravku, vse dukladne
cistim.

--
s pozdravem,
 Karel Strobach