Tip na TV tuner

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:48:33 CET 2004

Ja jsem si kdysi z tuneru z Merkura delal vstup pro prehledovy prijimac. Z
1. pasma mam 50 az 75 MHz, z 3. 140 az 180 a z 4-5  425 az 470 MHz. Vystup
mam preladeny na 10,7. Moje zkusenosti jsou nasledujici:
- Preladit to byl horor, ale nakonec to slo.
- Citlivost celkem dobra, ale s nizkosumovym predzesilovacem se to znatelne
zlepsi.
- Dneska lituju, ze jsem tenkrat neudelal neco s digitalnim ladenim. Na
predelavani nejsou lidi.

Andel

> Z temer kazdeho bezneho TV tuneru jde ven mezifrekvence 38,9MHz. Za to
musis
> dat PAV filtr, mezifrekvenci, demodulator AV, rizeni AGC pro tuner apod.
Na