export z eagle

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 11:51:09 CET 2004

Ano jde, nevim presne jak se ten modul jmenuje ale je to tem ktery pouzivate
 na vyexportovani desky s plosnimy spoji do poscriptu, ktery se vysviti na
 film. Misto poscriptove tiskarny nastavite (PS) nastavite EPS a pak si nastavite
 ktere hladiny tam chcete. Co se tice shematu tak to dostanete stejnym spusobem
 ale modul na tiskatem zavolate z editoru schemat. A opet si nastavyte ktere
 hladiny tam chcete mit. Nezapomente nastavit i spravnou velikost platna jinak
 se stane ze kus shematu bude chybet.
Pozor - vsechny vystupi jsou cernobile!
Potreboval jsem udelat barevny osazovaci plan. Toho jsem docilil tak ze jsem
 na obrazovce zobrazil cast desky a takove hladiny ktere pozaduji a obrazovku
 jsem si grabnul. Tak jsem opakoval celi postup az jsem mel vsechny casti
 obrazu. Ve photoshopu jsem to dal vsechno dohromady. Tento postup me trval
 asi 10 minut. A je to daleko lepsi nez odstiny sedi!!

S pozdravem
Pavel Prochazka
--- puvodni text od hw-news@list.gin.cz:

> Hello Hardware,
>
>   Potřeboval bych nějak vyexportovat schéma, osazovací plán a
 tišťák z
>   Eagle 3.55 do nějakého grafického formátu (jpg, gif, bmp apod.).
 Jde