SMD pady

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:51:08 CET 2004

Prajem dobry den,

chcel by som sa spytat ako treba spravne dimenzovat pady pri SMD suciastkach
v puzdrach SSOP, TSSOP, QFP a pod. Vcera som sa trochu hrabal po knizniciach
a narazil som na nasledovne. Zistil som, ze napriklad pri QFP44 mam v
kniznici standartne asi desat variantov, Pri zbeznom pohlade sa dalo rovno
zistit ktore maju iny raster pinov. Vypadli tak takto asi tri varianty. Ale
co s ostatnymi? Podobne to bolo aj pri SSOP a TSSOP. Rozdiely boli vacsinou
v dlzke jednotlivych padov. Inak som si nic ine nevsimol. Chcel by som sa
preto spytat, ci nieco podobne je aj v inych softoch (napr. Pads, OrCad) a
ci nemate niekto nejaky link, kde by sa dalo zistit cosi viac o problematike
spravneho dimenzovania padov.

Vdaka.

A.