RE: zdroj pro autozesilovač

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:08 CET 2004

On Tue, 1 Aug 2000 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> Nejjednodussi bude dat do privodu 220V termistor jako je v PC zdrojich. Ten
> ma za studena odpor nekolik desitek ohmu a pruchodem proudu se ohreje. Tim
> klesne jeho odpor na cca jednotky Ohmu. Cim vetsi proud odebirate, tim
> nizzsi je jeho odpor. Ale pri tom pocatecnim proudovem narazu je jeste
> studeny, takze ho omezi na prijatelnou hodnotu.

Mel jsem dojem ze puvodni dotaz smeroval na zdroj k autozesilovaci, tedy
tam bude napajeci napeti asi 12V, takze bych na termistor moc nespolehal
protoze pri 500W je Icc asi 40A a tedy vhodny odpor termistoru po nahreti
by byl nekde okolo 1 miliOhm - za predpokladu ze by se na nem ztracelo
asi 2W vykonu - pochybuju ze se to da koupit.

|                             petrsi@jcu.cz                              |