RE: zdroj pro autozesilovač

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:51:08 CET 2004

Nemate pravdu, on stavel sitovy zdroj k tomu zesilovaci.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Petr Simek [mailto:petrsi@jcu.cz]
Sent: Tuesday, August 01, 2000 4:36 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: zdroj pro autozesilovač

Mel jsem dojem ze puvodni dotaz smeroval na zdroj k autozesilovaci, tedy
tam bude napajeci napeti asi 12V, takze bych na termistor moc nespolehal
protoze pri 500W je Icc asi 40A a tedy vhodny odpor termistoru po nahreti
by byl nekde okolo 1 miliOhm - za predpokladu ze by se na nem ztracelo
asi 2W vykonu - pochybuju ze se to da koupit.

|                             petrsi@jcu.cz                              |