SMD Atmel

Jiri Osoba osoba
Středa Březen 17 11:51:07 CET 2004

From: PaPouch <papouch@vol.cz>
> muzete mi prosim nekdo prozradit, jak ladite aplikace s SMD
procesory
> (konkretne AT89C2051) ? Nechce se mi bastlit cele zapojeni jeste
jednou s
> DIL Atmelem, abych mel kam strcit simulator. Existuje na to nejaka
redukce ?

Pro pouzdra typu SOIC, ktera maji roztec vyvodu 50milu (1.27mm) jsme
si udelali takove kousky DPS ktery prevede roztec 50milu na 100milu a
na ktere se pripaji patice, do ktere se zapoji emulator, cele se to za
tu cast 50milu pripaji (kolmo) na zakladni DPS.

     ====== - patice
      |  |  - pomocne DPS pro prevod 1.27/2.54mm
==================== zahladni DPS

Dalsi metoda je pouzit sedivy nastrihovaci kabel (v pocitaci jim
byvaji pripojene HD, CD...), ktery ma roztec prave 1.27mm. Takze na
jednom konci roztahnout na 2.54mm a pripajet na jednu stranu paticem
na truhem pouze odizolovat a pripajet na plosky misto SMD.

Oboje funguje.

Jiri.