Zdroj pro spro spinane zdroje

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:51:07 CET 2004

V druhe casti jste si sam odpovedel. Kterykoliv zpusob je vhodny.
Radsi bych u tak velkeho proudu pouzil dvoucestne usmerneni nez
mustek. Divil byste se, kolik vykonu dokaze na mustku zustat.

Nepochopil jsem tu poznamku o toroidnim trafu - to je mimoradne
vhodne pro jakykoliv zdroj (mluvim o 50Hz), pokud Vam nevadi jeho
cena.

Ja osobne bych preferoval impusni zdroj. Jsou k sehnani zdroje
ze starych salovych pocitacu, ktere lze upravit na pozadovanych
20V.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: SSOU Vodochody s.r.o. [mailto:ssouvodochody@mbox.vol.cz]
Sent: Thursday, August 03, 2000 6:50 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Zdroj pro spro spinane zdroje

Mel bych dotaz:

Potreboval bych napajet nekolik spinanych zdroju proudu (0-5A) urcenych pro
nabijeni a to soucasne. Vzhledem k charakteru spinani je pozadovan 2 - 2.5
nasobek vykonu zdroje, takze mi na jeden zdroj vychazi 10-12A pozadovaneho
prikonu. Kdybych chtel napajet soucasne 2-4 zdroje, tak jestlize se trochu
omezim (nebude vse najednou chodit na 5A), myslim, ze by pozadavky splnil
tak 20-25A zdroj.

Otazka zni - jaky typ zdroje pouzit, jestlize je pozadavkem napeti 20 V /
20-25A ? Staci poradne trafo, velky mustek a haldy kondiku ? Z predchozich
zprav jsme nejak vyrozumel, ze pro spinane obvody neni vhodne toroidni trafo
? Nebo mam jit cestou nejakeho spinaneho zdroje ? Nebo to bude chtit
oddelene napajeni pro kazdou desku se spolecnou zemi ?

s pozdravem: Ing. Vlastimil Wagner n.n.n.