Obrazovky

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:06 CET 2004

Antiimplozni provedeni znamena (alespon co nam o tom kdysi rikali na
prumyslovce), ze okolo stinitka je ramecek (jako obruc na sudu), ktery
nedovoli, aby pri destrukci klenuteho stinitka obrazovka povolila do stran.
Pry se tim da zabranit, aby z toho litaly velke strepy. Jestli to ale
funguje i kdyz se do toho prasti ze zadu, na to bych nespolehal. A jak je to
u plochych obrazovek, nevim. Take nechapu, jak ploche stinitko odolava tlaku
vzduchu. Ta sila je obrovska a to ploche stinitko je jaxi proti prirode.

Andel