Zdroj pro spro spinane zdroje

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:06 CET 2004

On Thu, 3 Aug 2000, SSOU Vodochody s.r.o. wrote:

> To je pravda a to uz by mohl ten MOSFET pekne odskakat. Baterce je vesmes
> jedno, z jakeho napeti se nabiji (vezme si jen co potrebuje). MOSFETY nejsou
> z hlediska velikosti napeti, ktere pousteji take nikterak narocne, takze me
> napada jedno mozne reseni - co misto zenerky pouzit mezi Vcc 20-30V a
> napajecim pinem MC34063A stabilizator na rekneme 15 nebo 18V ? Obvod by si
> mlaskal ze ma stabilni napajeni a MOSFET za nim by byl vcelku ochranen - co
> vy na to ? Bude to fungovat ? Jak se bude 7815 nebo 7818 chovat, kdyz bude

Ja nevim - kdyz jsem stavel spinac s B260 a nejakym vyk. tranzistorem, tak
jsem dal zenerku do napajeni toho B260 (mel Ucc jen 18V) a spinac jsem
oteviral pres budici trafo, protoze ten napetovy rozdil mezi spinacem a
vystupem obvodu se jinak blbe resil. Do MOSFET moc nedelam takze nevim
jestli mu nebude vadit ze vystup z budiciho IO nedosahuje napeti jake je
na MOSFETu.

> napajen z vedeni , na kterem bude patrne nejake to pulzni ruseni ?

78xx bych se nebal - kdyz se patricne zatizi a 'okodenzatoruje' tak
prinejhorsim to ruseni mirne propusti ale fungovat jako stabilizator
nejspis neprestane.

|                             petrsi@jcu.cz                              |