Bezkontaktne meranie vzdialenosti

Homolka Václav homolkav
Středa Březen 17 11:51:06 CET 2004

Mam navic elektroniku parkovaciho automatu z MB. Cidla je mozne odzkouset
primo na aute, ale myslim ze jsou to klasicka ultrazvukova cidla. Ma to
presnost cca 5 cm. Pokud budete chtit tak Vam muzu poslat na Vas e-mail
adresu na prodejce a mozna by se dalo domluvit i kratkodobe zapujceni na
male experimentovani (bez brutalnich zasahu !!!). Nebo by to vlastne
nemusely byt ultrazvuky, ale MW.

S pozdravem Homolka Václav
RIX Bohemia spol. s r.o.
tel./fax:00420603500550

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Pavol
Svorc
Sent: Thursday, August 03, 2000 8:18 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Bezkontaktne meranie vzdialenosti

Dobry den,
potreboval by som poradit nejake cidla na bezkontaktne meranie
vzdialenosti. Staci mi aby cidlo indikovalo priblizenie predmetu na
vopred definovanu vzdialenost.
Zaujimaju ma:
-vsetky odkazy na taketo meranie, principy
-katalogove listy konkretnych cidiel (aspon odkazy)
-dostupnost na trhu (dodavatel)
-prakticke skusenosti, ukazkove zapojenia a pod.
Dakujem za akekolvek pripomienky a rady.
P.Svorc