Tuner ve videu

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 11:51:06 CET 2004

Nevite nekdo jak byvaji udelane tunery u videa? Specielne co je mezi antenou ven a dovnitr?

Ja jsem si do vcerejska myslel ze je tam jednoduchy anteni rozbocovac. Potreboval jsem udelat kabel na pripojeni k STV a mel jsem jenom opacny konektor, tedy vystup z videa. Pripojil jsem tedy anteni signal na vystup z videa, a ono nic. neukazal se ani zasumneny obraz, proste nic. Odhaduji utlum vetsi nez 40Db, a nechapu jak je to mozne, protoze opacnym smerem ten signal proleze, tedy skrz video do televize.
Ahoj Lubor