Zdroj pro spro spinane zdroje

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:51:05 CET 2004

Dobry den,

> ponekud zarazilo
> je tak nizke,
> šel
>
> No ja jsem pro, ale s kazdym voltem navic se to cele bude
> vice hrat.

No u pulzniho regulatoru s pametovou civkou bych to netvrdil, naopak větsi
napetovy spad naopak tomuto regulatoru "prospeje"

> me napada proc
> zadané
>
> Ano - tento obvod mam (1ks a k nemu i 1ks prislusneho
> ridiciho obvodu a
> dokonce i originalni tlumivku), ale je treba si uvedomit nasledujici:

> 1/ Cena te trojice jmenovanych soucastek je cca 750 Kc,

Divně nakupujete: MAX724 á 268.61, DPU47A5 á 37.95 a LMC7101 á 32.28 to jsou
sice ceny bez DPH ale i tak je to podstaně méne (cca 340,--).

> 2/ Dodaci lhuta teto sady soucastek od firmy SE byla 3 mesice

Dodací lhuta je tak do 3 tydnu (pouzivame tyto dily do profi vyroby, pri
delsich lhutach by nas nasi zakaznici vykostili, dnes chce kazdy vse hned...

> 3/ Za dobu co si hraju se spinanymi zdroji jsem upekl uz 4 vykonove
> tranzistory. Neco bylo z blbosti (vysoke napajeci napeti),
> neco omylem pri
> laborovani (zkrat) a neco kvuli pitomemu vypadlemu dratku z
> pichaci desticky
> a naslednemu zmagoreni OZ, ktery to "osolil". Jsem na civilce
> - nemam na to
> ,abych si kupoval MAXIMa pri takove "uspesnosti". Takhle me
> to stalo jen 28
> Kc za kazdou chybu.

No MAX724 je chranen snad proti vsemu a jen tak jej neznicite, ale na
jednoduchosti zapojeni a malem počtu okolnich soucastek by jste asi vydelal

> 5/ Chci se taky neco naucit a tohle laborovani s OZ, kondiky,
> PWM a vubec je
> docela skola.

Proti tomu nemuzu nic mit, nic nevnucuji, jen v dobre vire jsem Vas chtel
usetrit jistych rozcarovani, tato oblast je bez dobreho vybaveni (ktere jak
jsem pochopil nemate k dispozici) dost obtizna

> Pri tomto zpusobu regulace mi take pripada divne, ze uvazujete o
> (muj odhad
> ztrat
> rekuperacni diode).
>
> Pozor - mluvil jsem take o tom, ze na spolecnem chladici bude
> i MOSFET pro
> vybijeci cast (a tam se bude cca 10W vyzarovat rezistorem a zbytek
> chladicem). Proc davat druhy mensi chladic na desku, kdyz
> jeden velky tam uz
> je a v dobe kdy se nabiji se nevybiji ?

Omlouvam se přehledl jsem

S pozdravem Pavel Rotter