Zdroj pro spro spinane zdroje

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:51:05 CET 2004

To, ze je takove trafo stejne drahe jste tvrdil vy a ne ja. Naopak ja
tvrdil, ze se to vyplati i prez o neco drazsi trafo.  Diky podstatne nizsim
ztratam se snizi naklady na system chlazeni, nemusi se delat specialni
konstrukcni upravy pro odvod tepla a pod. Proste takove zarizeni vyjde
konstrukcne jednodussi. Nehlede na spotrebu elektriny, ktera vyrobce uz zas
tak moc nezajima.
Take jsem myslim zcela jasne rekl, ze nevim zda a o kolik bude potreba medi
vice (jen se domnivam, ze te medi preci jen o neco vic bude). Myslim, ze v
literature byste se to docetl, ted me to nezajima natolik, abych to hledal.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Petr Simek [mailto:petrsi@jcu.cz]
Sent: Thursday, August 03, 2000 6:29 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Zdroj pro spro spinane zdroje
em

Dve veci mi vrtaji hlavou - podle Vas je na tom trafu s dvojitym vinutim
namotano na sekundaru vic medi (vinuti na dvakrat tolik zavitu ale prurez
neni polovicni), a ten seriozni vyrobce si to nenecha zaplatit a chce za
kazde stejne i kdyz ma na tom druhem vetsi naklady. A ta druha vec je -
jak to ze vazi obe trafa stejne (podle katalogu).