Problem

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:04 CET 2004

On Fri, 4 Aug 2000, john bobr wrote:

> Kdyz tedy napr. pouziji tranzistor
> T1 KD 617 tak T2 musi byt jak
> dimenzovan???

Jestli jsem to pochopil tak T2 je nadproudova pojistka - snima na 0.2R
a zacne omezovat kdyz na nem bude vic nez 0.5 V tedy asi pri 2.5A.
Vzhledem k tomu ze je zapojen paralelne s R1 ktery je zapojen paralelne s
EB T1 tak na nem nebude vic jak 0.7-1V a proud z uzlu odvadi ta 7805 a ta
ma omezeni nekde okolo 1A (nebo 0.5A ?). Takze tim omezovacim T2 by mohlo
tect az 1A (0.5A) pri napeti az 1V - ztrata 1W.

|                             petrsi@jcu.cz                              |