FW: IO BU3738F

Roček David davro
Středa Březen 17 11:51:03 CET 2004

Dobry den ,

mam obavu ze uvedeny IO bude dost problematicke nekde najit - takovato IO se
vetsinou nedodavaji do distribucni site , dodavaji se pak vetsinou jen cele
DO. Dela to takto hodne vyrobcu - lepsi je pro ne prodat cele DO za vyssi
peniz nez samotne IO a zaroven se zmensi pocet potrebnych nahradnich dilu.

David Rocek
davro@telecom.cz <mailto:davro@telecom.cz>
davro@seznam.cz <mailto:davro@seznam.cz>
daviro@volny.cz <mailto:daviro@volny.cz>

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz] za uživatele john
bobr
Odesláno: 31. července 2000 19:09
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: IO BU3738F

Vzhledem k tomu ze mi nikdo neodpovedel tak jsem hledal
na Chip directory a nasel jsem odkazy na firmy a stejne
jsem nic nenasel. Mohl by mi nekdo prozradit aspon
jak na to jinak ????
Jedna se o kodovaci obvod z IR DO k videu DAEWO.
Nevite nahodou jestli uvedena firma vyrabi take
soucastky?
S pozdravem
Bobr

> Mohl by mi nekdo poradit kde roste *.pdf
> k IO BU3738F. Jedna se o obvod z IR DO...
> S pozdravem
> Bobr

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.