2051 -> PC

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:51:01 CET 2004

Tohle je kus vyzkousene komunikace pres preruseni. U nas je to vetsinou tak,
ze ten, kdo pise sw pro 8051 si vytvori i nejaky programek v Pascalu pod
DOS, tim vse odladi (nebo terminalem) a to pak preda cloveku, krtery zase
umi Delphi.  A take se soucasne divame "odchytavacim" kabelem a programkem
DSM na druhem pocitaci, jak ty veci komunikuji.

Zkuste detekovat, kde je zavada, zda Delphi, vysilaji, zda je spravne
rychlost, pak zda se vyvola v 2051 preruseni atd...

Tenhle kod v prruseni pouze nastavi priznak, protoze program byl
synchhronizovan od A/D prevodniku , ale snad aspon neco...

ORG    23H      ; PRERUSENI OD SER. PORTU
SER:    MOV A,SBUF
 SETB MRI
 CLR RI
 RETI

SEND:   MOV     SBUF,A          ; VYSLANI BYTE
        JNB     TI,$
        CLR     TI
 RET

START1: MOV     PSW,#0H
        MOV     TCON,#0H
        MOV     TMOD,#20H       ; CASOVAC 1 PRO SER.
        MOV     SCON,#40H       ; 8 bitu UART
        MOV     PCON,#00H       ; NEZDVOJNASOBENI RYCHLOSTI, JINAK #80H
        MOV     TH1,#B9600
 CLR RI
 CLR TI
 CLR P1.0  ; OSETRENI PRO IDLE
 CLR P1.1
        SETB    TXD             ; SERIOVY VSTUP A VYSTUP
        SETB    RXD
        SETB    TR1             ; SPUSTENI CASOVACE
        MOV     IE,#90H         ; POVOLENI PRERUSENI OD SER. PORTU
        SETB    REN             ; POVOLENI SER. PRIJMU

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navstivte prosim nase stranky: www.pap-el.cz