ROM Basic not found

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:51:00 CET 2004

Ja bych zkusil vymenit baterii na zakladni desce (vetsinou je pripajena).
Pokud Bios zapomina nastaveni, je to na 90% ono.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Ondrej Puzman [mailto:puzmano@feld.cvut.cz]
Sent: Wednesday, August 09, 2000 3:11 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: ROM Basic not found

  Zdravim
nevim jestli sem tento dotaz tak uplne patri, ale kamarad ma
zajimavy problem a ja nevim co mu poradit. Treba se tady najde
nekdo kdo se s tim jiz setkal.
    Ondrej Puzman

Dotaz : PC 486 - pri startu pise ROM Basic not found.
Hejbes se vsema svabama na boardu, s CPU, vsechno
profouknes, das Load CMOS defaults, vsechno znova
zdetekujes, vypnes a zapnes PC (asi 6x) a furt
ta sama hlaska. Co s tim...ja vim, asi prohodit
zavrenym voknem... Ale napada te, co jeste zkusit?
 Jo, dela to od te doby, co se vyndal a zandal HDDrrrr.
Ale s tim to snad souviset nemuze... Stalo se to brachovi
a ja uz nevim, co mu jeste poradit, aby zkusil...