ETSI Documentation Service

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:50:56 CET 2004

No nejdriv jsem do vyhledavaciho retezce zadal jen "GSM". To hodilo moooooc
dokumentu. Tak jsem nejake vicemene nahodne natahl. V nich uz jsou odkazy na
dalsi dokumenty. Ale samozrejme tam nejsou uplne vsechny odkazy, takze kdyz
je tam treba odkaz GSM 02.09 a pak az GSM 02.17, zkousim hledat i to mezi
tim, ale konkretne v tomto pripade zjistim, ze existuje jen 02.09, 02.11 a
pak az 02.16 a 02.17. Je to i pres moji tabulku odkazu, kterou si postupne
dotvarim v Excelu pomerne zdlouhava cinnost. :-))))

						Jakub Serych