Programator z Obecnice

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:50:55 CET 2004

Ahoj,
ten Winedit jsem si stahnul, ale s makry jsem nikdy nic nedelal. Muzes mi
prosim trosku
poradit- vcera jsem zkousel- napriklad zavolat kompilator se mi podarilo,
ale zobrazit vysledek
kompilace se mi nepodarilo. Jenom pro uplnost-chci s tim pouzivat dosovsky
kompilator, ktery
po kompilaci vytvori *.prn soubor, potom prevest do binarniho tvaru a
nakonec poslat na programator
z Obecnice. To by mi zatim melo stacit-pozdeji bych si to chtel jeste
rozsirit o posilani po seriove
lince primo na vyvojovou desku...
		dik
			Petr Vojacek