mezifrekvence

Roček David davro
Středa Březen 17 11:50:52 CET 2004

Dobry den ,

bohuzel preklep tam nemame . IO SA608 se zrejme jiz nevyrabi ( v nabidkach
ruznych dodavatelu je veden jako IO mimo nabidku ), a proto jej nakupujeme
primo od Philipse - ale divize nahradnich dilu ( pouzili tento IO v
nekterych pristrojich , proto jej musi drzet po nejakou dobu jako nahradni
dil ), ktera s vyrobcem IO Philips ma spolecny jen nazev. Zalezi pak na
zvazeni zakaznika, zda investuje do opravy pristroje tuto castku za vymenu
IO a nebo si poridi  pristroj novy. Necham vas hadat co je pro vyrobce
spotrebni elektroniky lepsi.

S pozdravem

Rocek David
NEDIS KERR s.r.o.