Spinani / generovani 0-30V

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:50:52 CET 2004

Ja na takove aplikace pouzivam Atmela jako pulzne sirkovy modulator, 1 FET
 s odporem na + ) pro prevod na pozadovanou uroven a 2 komplementarni fety,
treba BS108 + BS208. Na vystupu samosrejme dolni propust. Rozliseni v
podstate libovolne, presnost je dana napetovou referenci, treba TL431. Pri
tom procesor muze delat spoustu jinych uzitecnych veci.

Andel