Spinani / generovani 0-30V

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 11:50:52 CET 2004

Ahojda,

nejjednodussi zpusob generovani napeti je s pouzitim PWM
modulace. V zapojeni je pouzit jeden tranzistor a dva nebo lepe
tri RC clanky pro vyfiltrovani vyst. napeti. Nazorny priklad je
v kazdem schematu od TV. ( nesmi to byt archaisticky kus ).
Volbou RC konstanty, periody a "kroku" si volis presnost.
Tomas