dotaz k 8051

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:50:51 CET 2004

	Ja pouzivam asembler MCS-51 Family Cross Assembler ASEM-51 V1.2,
ktery jsem kdysi stahnul z HW serveru, a ten ma zavedene instrukce JMP a
CALL, ktere prevede podle potreby na SJMP, AJMP nebo LJMP, prip. ACALL nebo
LCALL. Autor teda v navodu uvadi, ze to nedela uplne optimalne, pro dopredne
reference vzdycky pouzije dluohou variantu, ovsem pro skoky zpatky by to
melo vybirat nejkratsi moznou variantu.

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz