Prepinani anten

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:50:48 CET 2004

Do cca 100W na 144MHz lze pouzit bezna rele G5V2 (GM) za cca 70 penez. V
kazdem kseftu tento typ rele maji ale pod ruznym oznacenim. Pouzitelne je
taky nase rele QNXXXX (ta cisla nevim z hlavy) jsou to takove ty male
zapouzdrene kosticky. Samozrejme koax az primo k rele - vse je treba
konstrukcne podridit VF. Ja mam tato relatka uplne vsude a jeste se mi
nestalo, ze bych mel problémy. Pochopitelne pokud to chcete super - vyrabeji
se koaxialni rele - nejlevnejsi za cca 4000kc.

Rotator je lepsi koupit (pokud nejste perfektni strojar s vybavenim na
ozubena kola a pod.). Nejlevnejsi pouzitelny rotator je za cca 6 - 7 tisic.
Bohuzel jsem ted spolknul typ - skleroza :-) (tedy spis totalni okno).
Nedavno jsem ho kupoval u firmy Elix v Praze. Objednal jsem ho internetem a
kdyz ho meli oznamili mi to a ja si pro nej dojel. Probehlo to k me plne
spokojenosti a funguje dokonale. V zadnem pripade nekupujte za cca 3000kc
takovy ten hnedy - vyroba tusim Madarsko. I slaby vitr ho otoci a rotator to
nepozna !!! Nastesti odesel po roce provozu, takze jsem mel dobry duvod
koupit novy... :-(

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Jakub Ladman [mailto:ladmanj@volny.cz]
Sent: Wednesday, August 23, 2000 12:18 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Prepinani anten

Tak ted tu mam dve anteny na dvoumetr (smerovku a vsesmerovku) a resim
takovy maly problem.
Nechce se mi znekolika duvodu zejmena z financniho kupovat 2 kabely.
Nemate nekdo radu, jak vhodne prepinat anteny nejakym rele rovnou na strese?
Prenaseny vykon je 10W, ale lepsi by byla rezerva do budoucna rekneme tak na
20W. Impedance 50 Ohmu.

Dale premyslim o rotatoru pro smerovku, ale nevim jak zacit, co se tyce
mechanicke konstrukce, proto uvitam Vase zkusenosti.

Diky
Jakub Ladman