modbus, master, slave

Petr Weissar weissar
Středa Březen 17 11:50:48 CET 2004

>Chtel jsem se zeptat mozna trochu OT: mam zarizení ktere je master na
>modbusu a druhe zarizeni ktere s nim bude komunikovat a to je taky master.
>Potrebuji mezi ne vlozit neco co se bude chovat jako slave.
>
>prvni zarizeni-master ----slave/slave---- master-druhe zarizeni
>
>Nevite o tom nekdo neco.

S ModBUSem tu neco delame, ale mam obavu, ze takoveto zarizeni neexistuje. V
podstate by pro to nebyl odbyt. Ale dalo by se to samozrejme udelat jako
kusovka pomoci nejakeho jednocipu. Pokud je znamo, jake zpravy tam behaji,
vystacila by mozna i mala 2051 ..... :-))
V pripade zajmu mozna soukrome ..... :-))

Petr

+--------------------------------+
| Ing. Petr Weissar              |
| weissar@kae.zcu.cz             |