BLB-2

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:50:48 CET 2004

Hi,

>znamy mi donesl Li-Ion akumulator s timhle oznacenim:
>NOKIA BLB-2     650mAh

>Ovsem co mi neni jasne je malinky plosny spoj pripevneny k
>akumulatoru nesouci 2 IO a nekolik pasivnich soucastek. Ty IO
>maji oznaceni:
>M232  0D   (pouzdro SO8)
>C448       (pouzdro SOT23-6)
>
>Otazkou je jaka je funkce te elektroniky a je-li nezbytne nutna >pro dany
>ucel?

Nuz moc do nej nesahajte! Je zname, ze Li-Ion sa odoberu nenavratne do
vecnych lovist pri vybiti pod urcite napatie.

Nabijat mozete aj ked tam ostane. Svabky na to vyraba kopec vyrobcov, staci
si vybrat podla poziadaviek na nabijanie, zlozitost konstrukcie a pod.
Vyrobcovia Maxim, Analog, Linear...

>Regards
>           Petr Krc

A.