datasheet or meranie a regulacia or yack or problem HW

Pavol Krupa krupapa
Středa Březen 17 11:50:45 CET 2004

Hallo
ak potrebujete info o pdf suciastkach popripade specialne riesenie Vasich
problemov pri merani a regulacii/teplota,tlak,hladina,prietok,atd/  a zaroven
chcete mat profesionalne zariadenia a nie amaterske navrhy typu...../par
tranzistorov/

piste na moj sukromny mail, /www.ieg.sk/      a este nieco:

denne citam  na HW a inych konferenciach vela nezmyslov, preto doporucujem aby
si kazdy zvazil co vlastne chce povedat
.. ja osobne mam sice 2x 24 hodinove nelimitovane pristupy  a 2x nocne pristupy
na Internet - telecom, ale viem ze vela studentov a aj pracujucich su
limitovany casom pri pripojeni sa na inet, a neradi sa zdrziavaju prenosom pre
nich nezaujimavych informacii/ , preto navrhujem osobne spory, diskusie
 /hlavne tie nepodstatne a pre ostatnych nezaujimave/ riesit inou cestou ako
cez konferencie.
Sam spravujem 4x proxy server, a bol by som vdacny pokial by vsetci mali
neobmedzeny pristup na siet Inet, ale zatial to tak nie je, a preto respektujem
fakt ze ak denne dostavam napr 30 intranetovych meilov a este navyse 60
internetovych, z roznych konferencii, tak mi neostava pomaly cas na vlastnu
pracu fo firme / nie kazdy ma tolko casu aby sa vyrozpraval/.
Internet pouzivame na zdroj informacii a na rychly prenos dat a udajov
potrebnych pre firmu / nie na vykecavanie a riesenie nepodstatnych problemov/.
Pokial by bol zaujem , navrhujem spravcovi HW aby rozdelil HW konferenciu na
viac casti, aby napr. zakladne elektr. riesenia a problemy presunul do inej
konferencie napr. pre zaciatocnikov.

Nemam zaujem nikoho urazit a preto prosim o vyjadrenie sa ostatnych clenov
konferencie.
Nechcem takisto  urazit menej pokrocilych, ale pokial sa vyskytne v konferencii
nejaky dotaz na ktory by som aj vedel aj odpovedat , a mam vsetky  dostupne
informacie, pri svojom pracovnom zatazeni nemam naozaj cas sa venovat len a len
zodpovedaniu otazok, takze pri tom mnozstve otazok mnohe otazky, aj ked mozno
zaujimave problemy-veci, hadzem proste do kosa.
Moja firma ma neplati za citanie internetu, a za odpovedanie a vyhladavanie
informacii, ale chvalabohu mam pristup ku vsetkym informaciam ktore pri svojej
praci potrebujem. Vazim si HW konferenciu lebo je tu naozaj strasne vela
materialu, skusenosti od ostatnych clenov konferencie, ap. ale navrhoval by som
HW rozdelit na viac oblasti.

We wait your answer as soon as possible.
With best regards,