kolisani rychlosti AIWA JS215

Jiří Drozd xgeorge
Středa Březen 17 11:50:45 CET 2004

  Zdravim konferenci,
chtel bych Vas poprosit o pomoc pri oprave walkmanu AIWA JS215. Zavada
spociva v kolisani rychlosti posuvu pasku. Prevodove gumicky jsem vymenil,
pruziny u pritlacnych kladek napruzil, ale stale rychlost znatelne kolisa (i
kdyz uz mene). Vidim to spise na mechanicky problem,  protoze rychlost
nejvice kolisa pokud je pristroj pri chuzi treba v kapse. Ma to revers a
toto se projevuje v obou smerech. Zkoumal jsem, jestli nekde neco nedrhne,
ale na nic jsem neprisel. Uz nevim, co bych mel jeste zkontrolovat. Prosim o
pomoc.

Diky JIRKA

Ziskejte penize za surfovani - http://www.reklanet.cz/?ref=3997