Vzorek zdarma

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:50:44 CET 2004

Kdyz jsem neco hledal na questlinku, kliknul jsem na banner dallasu, kde
nabizeli najaky v aplikaci programovatelny klon MCS-51 jako vzorek zdarma.
Vyplnil jsem nejaky formular (prevazne popravde - akorat jsem si vymyslel
firmu, protoze soukr osobe by asi nic neposlali) a bylo tam neco jako
uspesne odesano.

A ja se Vas ptam, jestli si vubec mam delat iluze, ze mi to opravdu prijde.
Kdyz ne, nic se samozrejme nedeje. Jsem neuveritelne zvedavej jak by to do
nasi republiky posilali a jak by to vlastne vypadalo.

No vlastne je to tak trochu OFF TOPIC, tak se uz nebudu zbytecne
rozepisovat.
Diky za pripadnou odpoved.
Jakub Ladman