Vzorek zdarma

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:50:43 CET 2004

Zdravim,

moje skusenosti so zasielanim vzoriek zadarmo by som zhrnul asi nasledovne:

1) Maxim - prislo mi temer vzdy vsetko co som objednal. Teda len jeden krat
chybala jedna svabka. Teda objednal som si rovnake typy, len rozdielne
puzdra a prisiel len jeden.

2) AD - na stranke maju aktualizovany prehlad toho, co maju momentalne k
dispozicii. Zasadne objednavam len tie, ktore maju. Pride mi to temer vzdy,
aj ked niekedy to trva dva-tri mesiace. Na balicku je ale odosielatel z
Filipin.

3) Ostatni - vacsinou po telefone a pokial to je na sklade, tak to mam do
dvoch dni.

Okrem toho by som povedal, ze pokial ma firma zastupenie v danej krajine,
tak sa vzorky vzdy posielaju cez zastupenie. Aspon mne vzdy pridu od nasho
lokalneho distributora. Doma som to skusil len par krat, ale ked chceli po
mne tie rozne marketingove voloviny tak som sa na to vykaslal.

Vseobecne mam ale doma z tohto celeho dojem, ze niektory z distributorov ked
uz nemozu zarobit, tak nechcu ani prerobit a vyuctuju aspon postovne... Pre
mna je vsak zarazajuce, ze ak je nieco raz poskytovane ako free samples, tak
by to tak malo byt na celom svete. Aj ked plne chapem lokalne zvyklosti, a
aj to, ze niekto musi ist aj na postu, vypisat desat tabuliek a vybavit celu
byrokraciu...

Pokial su problemy s lokalnym zastupcom, moj kamarat napisal direkt list do
fabriky a sam sa nestacil potom cudovat. Vsetko sa dalo do poriadku temer
okamzite. Takze ak su problemy s XY, treba len dostatocne mnozstvo listov...
On si to miestami aj niekto precita.

A.