BASIC karta pro diare Casio

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 11:50:42 CET 2004

Vim, ze PSION tohle umi, ale asi jsem mel poznamenat, ze kamarad nad
1000,- urcite nepujde. Kdyz muze mit "historickeho" notebooka za 500,- z
bazaru a pozitam, ze za odvoz u nejake znameho, tak to asi vyhraje
notebook, i kdyz bude velky a tezky - tu cenu radove 5000,- to asi
vyvazi :-)

Kzy jsme u toho; nezkousel nekdo "odparat" display o od notebooka a
ovladat ho sam ? (je mi jasne, ze je to u kazdeho notebooku jine, ale
pro klidny spanek by mi stacilo vedomi, ze se to nekomu povedlo)

Bye, Pavel

PS: Jsem rad, ze mi nikdo nevnucuje "novy inteligentni terminal" od GM
(cenu schvalne neuvadim) ani treba z MITE (ja jsem taky (skoro) z Hradce
Kralove ;-).