ATX zdroj isco raz

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:50:42 CET 2004

jaja. dikydiky. uz vcera jsem dosel na to kde je chyba. opravdu se jedna o ten
odpor, ktery popisujes. puvodne ma hodnotu 470k a je jednim koncem primo na
340V po stabilizaci graetzakem a kondama a druhym koncem je pripojeny na
spinaci tranzistory 2SK2645 a 2SC945, ktere funguji jako spinace pro primar
toho maleho trafka co tam je. Jako zpetna vazba je tam zapojeny optoclen z
+5VSB na primarni stranu toho trafa, kde zmensuje napeti. Ten odpor z nejakeho
neznameho duvodu mel nekonecnou impedanci, tak jsem ho vymenil a zdroj maka.
Nevim jak k tomu mohlo dojit, protoze okolni soucastky jsou neposkozene.
Kdyby nekdo chtel "draft" schematu te male desticky, jsem schopen ho oscanovat
a nechat napr. v uschovne.
d.