AT89C51

Rastislav Homola homola
Středa Březen 17 11:50:41 CET 2004

Ja mam vynikajuce skusenosti s pripajanim budicov ULN2003 a ULN2803.
Je to 7-ca a 8-ca darlingtonov, vylozene pre budiace ucely. Vstup je
rieseny tak, ze je priamo pripojitelny na TTL vystup a vystup z
2x03 je otvoreny kolektor. Jediny problem co mam je, ze nikde sa mi
zatial nepodarilo zohnat 2803 v SMD prevedeni.

Rasto.

--
Ing. Rastislav Homola
MicroStep-HDO s.r.o.