NABIDKA: Prace domu pro schopneho elektrotechnika

Vladimir Vlach vvlach
Středa Březen 17 11:50:40 CET 2004

Dobry den,
hledam cloveka, kdekoliv v CR, ktery by byl schopen pro mne vyrobit
nasledujici:

- meric teploty, ktery dokaze vyhodnotit pocitac pres rs232
  http://stoupa.sh.cvut.cz/teplomer/teplomer/doc/TeplomerDOC.html
  Muze to byt konkretne toto - kdyby to splnovalo jeho funkce tak budu
  stastny :)

- LCD zobrazovac ruznych stavu Linuxoveho stroje do celniho panelu PC
  nejlepe neco co by spolupracovalo naprikad s utilitkou LCDproc pro
  Linux - http://lcdproc.omnipotent.net/hardware.php3
  CrystalFontz, Matrix Orbital nebo HD44780 display
  [ 2-3 kusy ]

- Infra pojitko o rychlosti min. 115.200 jako je naprikad projekt Ronja
  http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~clock/r0nj4/
  Opet jsou prilozeny nejake ty navody - mate s tim nekdo konkretni
  zkusenost?

Pokud si myslite, ze Vy jste schopen tyto veci dle navodu vyrobit a
chcete si vydelat tak mne prosim kontaktujte emailem.

Dekuji

Vlada Vlach