HC11

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:50:38 CET 2004

>Muze mi prosim nekdo sdelit, zda existuje nejaky "zadarmo" vyvojovy
>prostredek pro motorolu HC11?? - vyvojovy prostredek = neco aby se to
>zkompilovalo (asm/c) + neco aby se to odladilo (simulator/debugger)

Aha, dalsi nadsenec!

Pokial vystacis s 1Kb tak demo COSMIC. Za onych cias som dlho pouzival
nejaku volnu verziu kompletneho prostredia ADev11, teda az do casu pokial
neodisiel zdroj na Amige. Pokial vystacis len s asm, je najlepsie pouzit
IDE11. Ked mas trochu penazi (200,- USD), tak najlepsie ICC11 a mas v tom aj
maintenance na rok. A beha aj pod linuxom.

>+ neco aby se to naprogramovalo (pro EEPROM verze).

Ozaj nie je lepsie si napisat programator sam?

>tisicere diky.

Niet za co.

>- jo - a kdyby to vsechno behalo v linuxu budu chrochtat blahem

Chrochtat asi nebudes, ale aspon volaco.

A.